Vi ønsker, at du betaler den lavest mulige pris for din feriebolig. Finder du samme feriebolig med samme lejebestemmelser til en lavere pris på nettet, efter at du har booket, betaler vi differencen. Blot kontakt os inden 24 timer efter booking med detaljer fra websitet.

Garantivilkår og betingelser


1. Priserne på ferieboliger på internettet kan ændre sig ofte, hvorfor du bedes kontakte os straks per e-mail, og under alle omstændigheder skal det ske indenfor 24 timer efter booking af din feriebolig. E-mailen skal indeholde følgende oplysninger: dit navn, og reservationsnummer samt den hjemmeside, hvor den lavere pris er markedsført. Ufuldstændige e-mails vil ikke komme i betragtning.


2. Garantien er ikke gældende for bookinger for den samme dag.


3. Garantien gælder for så vidt kun lavere priser, der kan opnås ved online booking. Den lavere pris skal kunne bookes, når vi vurderer din reklamation indenfor 24 timers perioden. Skærmbilleder vil ikke blive accepteret som bevis.


4. Den lavere pris skal være for den samme feriebolig, med samme indflytning- og afrejsedatoer og med samme lejebestemmelser.


5. Den lavere pris skal være i samme valuta.


6. Vi vil kun udbetale differencen mellem vores pris og den lavere pris, såfremt din bestilling er gennemført og ikke annulleret.


7. Såfremt reklamationen ikke opfylder vore betingelser for Best Price garanti, vil vore lejevilkår og bestemmelser, herunder annulleringsbestemmelser stadig være gældende..